Ok. Infon:

Ja, nu kommer infon angående min andra dejt i lördags.

Den höll på i tjugo timmar. Helt underbar!

Vi fika en stund, gick på bio, gick hem till mig, myste och kolla på film, klockan blev mycket, han sov över, vi myste några timmar till och sedan var ha tvungen att gå. Gud han var klockren!

Duktig, ambitiös, framgångsrik, snygg, fina käder, gentleman, smart, rolig, sexig kropp, ja den killen... GUD!

Vi ska ses imon och äta lite och mysa lite till...(hoppas jag) Vi har redan två dejter inplanerade, imon och på fredag. NICE! 

Gud måste få hit nån annan ikväll för att sluta tänka på den där mannen. 
Tror minsan att jag har en fjäril eller två i magen. Gud vilken fjant jag är.   

Kommentarer
Postat av: Miifi

Guud! Det var så länge sedan jag själv dejtade! Minns knappt hur pirrigt de är! :)

2008-11-06 @ 13:26:38
URL: http://miifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0