Hormon-bimbo?

Haha, Fan vilken trevlig kommentar!
Iallafall!

Åter hemma.
Blev en spontandejt på kafét. Perfekt måndagsnöje.

Dock är den snubben även en snubbe som jag dejtade för några år sedan. Han är perfekt i teorin. Trevlig, snygg, snäll, otroligt romantisk och en riktig gentleman.

Tyvärr så klickar det inte för fem öre och efter varje gång jag träffar honom så undrar jag varför?, varför gjorde jag det igen?

Men så går det några månader och så hörs vi av och han är sitt perfekta jag,  vi bokar in ännu en träff.
Sedan sitter jag där och vill hem.
Han är en sån kille som man vill ha men absolut inte orkar vara i närheten av!
Nån som förstår??


Jag är hopplös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0