Överkåt!

Jag har alltid kört på teorin att man blir mer kåt ju mer sex man har och mindre kåt ju mindre sex man har.
Kanske låter konstigt men jag tror att ju mer sex som finns i ens liv, det kan bestå av porr, sex, hångel, onani mm, desto mer tänker man på det och desto oftare är man kåt.

Så funkar min kropp i allafall.
 
De senaste dagarna har jag varit konstant kåt! Jag har haft sex tre fyra gånger om dagen men blir inte nöjd....
Jobbigt liv man har.... Hihi!

Tycker det är jobbigt när vi måste gå ut och handla och fixa middag för att stör mig och mina sexplaner.... hihihi....
Vi ha sex jämt!

Har inte varit så här kåt sen jag upptäckte att det fanns något som hette onani!!! Haha!
Uppdaterar om mina behov förändras!


Kyss alla kåta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0