Sexiga uppdateringar...

Ja, herregud, nu har jag ju inte bloggat på några dagar.
MASSA har hänt!

Fredag, var ute, drog hem en jättesöt sak som jag fick krama med hela natten! Nice, ska träffa han ikväll igen!

Lördag, var ute, hade skitkul men va inte på humör för att dra hem nån...

Söndag, SOV!

Igår/idag, va ute och tog en drink igår och träffade en kollega, vi började dricka drinkar och det slutade med att han gick hem ifrån mig precis....

Det var dumt, jävligt het och bra sex men det var lite dumt, att jag aldrig lär mig...

Åh men vill ändå ha mer,  vad bra det va, kommer klä av honom med blicken varje gång jag ser honom, och förhoppningsvis kommer han oxå bli avklädd på riktigt igen i min närhet. Grrrrrr...

Kommentarer
Postat av: Caroline

den bollen, från kondomeriet du vet?

Kan du lägga upp den igen?

Kram

2008-10-14 @ 21:10:32
URL: http://hultan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0