Vad har du för kukfärg?

En kär vän till mig berättade om ett litet litet problem hon har.... Hon kan tycka att kukar är äckliga...
Min reaktion blev ju som vanilgt, VA?? Varför, de är ju fina ju.....
Men efter jag tänkt igenom alla kukar man har möt i sina dar höll jag nog med henne lite.
Asså, missförstå mig inte, jag älskar kuk, men visst finns det dåliga exemplar!!!

Det värsta jag har stött på är nog för några år sedan, han var en fin svart, läcker, sexig man jag möte en mörk natt...

Hans kuk var som han, svart, men med inslag av vitt.... Så den såg lite vit ut... lite som barnen på halloween ser ut när de har billigt vitt teatersmink på sina ansikten. Jag tyckte då att detta var ytterst märkligt....
Den såg lite död ut trots det hårda ståndet ...   

Jaja... Bara en liten lördagstanke... haha... Håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0