What NOT to say!

Här bjuder jag på två kommentarer jag fick höra av ett ragg förra veckan innan och medan vi hade sex:

Händelse: Han fick inte upp BH:n och jobbar på hemtjänsten...
Han sa: Fan, hur svårt ska det va?
Jag: Det är ingen vetenskap, ska jag hjälpa dig?
Han: Nä, jag hjälper gamla tanter med deras BHs varje dag, det ska nog funka snart...

Man blev ju sååå het av detta... NOT!!

Händelse: Han pulla mig...
Han sa efter en stund: Fan, kan inte du guida mig, har lite svårt att navigera mig...

Herregud, detta gav mig moderskänslor och en vilja att rita en karta... HAHA!! 

Gick snabbt därifrån efter att ha beslutat att vi kanske inte skulle ses nåt mer...SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0